12 augustus: Miami

13 augustus 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Het blijft een herhaling, maar slapen gaat het echt niet lekker. Maar ach....het is niet anders. Vanmorgen na ons redelijk gezonde ontbijt, keken we elkaar aan of we hier nog iets gingen ondernemen. Nee het is ver rijden, laten we maar op pad gaan. Wie weet wat we kunnen doen.

20220812_091614

Na ongeveer 3 kwartier rijden zagen we een bord ' skydive' oke leuk...wij de afslag genomen. Brian ging vragen of we een ritje konden maken. Helaas het was vol! Ships...nou ja dan maar verder rijden.

Maar 160 mijl is best een eindje en als je de keys moet afrijden, kom je niet zo snel een restroom tegen. Maar daar hadden we een oplossing voor....De foto's zeggen genoeg.

20220812_11165620220812_11240120220812_112320

20220812_114058

Na ruim 2 uur was ik zo moe, dat me ogen dicht wilden. Dus tijd om een break te nemen. Key largo..was bekend, dus de Burger King kenden we wel. Hahaha. O wat een fastfood zeg. Ik geloof dat ik de komende weken de weegschaal vermijd. Maar heb me ingehouden hoor...maar deze lunch was geen foto waardig. Me vingers zijn nog vet 😀😀😀

Ik zei tegen Brian het is jouw beurt. Ik ben zo moe, jij mag wel een stukje rijden. Hij heeft tot en met hotel Miami gereden. We namen de tolweg, want anders was het nog een uur extra rijden. Maar we hebben geen sunpass, dus hadden geen idee hoe dat nu zat met de tol. We hoefden nergens te betalen. Was namelijk de vorige keer wel. Maar heb ff gegoogled en het blijkt dat het achteraf wordt verrekend. We gaan het zien.

20220812_144136

20220812_144143

Het hotel gevonden. Parkeren is lastig in Miami had ik ergens gelezen, dus gelukkig een plekje voor de deur. Komen we daar zegt de man bij de receptie. We hebben u overgeboekt naar een ander hotel. He wat?? Hij vertelde dat ze aan het renoveren zijn of zo iets. Maar goed, hij wees ons de weg en belde het hotel dat we er aan kwamen. Het was slechts 200 meter en het hotel is aan het strand. We kregen een upgrade naar een luxere kamer met uitzicht op zee.

20220812_154703

Nou eerlijk is eerlijk het is een super mooie kamer. Uitzicht ook prachtig.  Maar wel 1 bed. Maar ach het bed is groot zat...we hebben de andere dagen in 1 bed ook overleefd. Hahah.

Het hotel zelf is super mooi, zwembad is niet mega groot, maar ach het strand/zee ligt meteen achter het hotel.

20220812_162320

20220812_181610

We hebben aan het strand gelegen en gerelaxed. Brian heeft de zee opgezocht, boekje gelezen en ik heb alleen maar gedommeld. Als ik vannacht maar slaap.

Rond half 8 gingen we op zoek naar een eettentje......heerlijk lasagne gegeten en brian pasta. Dit was een normaal restaurant.  Hahah.

20220812_192442

Via een omweg naar het hotel en een cocktail gedronken. Alcoholvrij voor mij dan he. Ff nog gezellie dan voor we ons bed opzoeken, dachten we.

20220812_212048

20220812_212749

Het is namelijk steenkoud op onze kamer. De airco staat constant keihard te draaien. Dus ik met me beste engels the frontdesk gebeld.

En om 23 uur staat er dan iemand in je kamer. Hij heeft een plaatje achter het rooster gedaan. In de hoop dat het wat minder wordt. Nou dat klopt wel, maar de airco kan niet uit. Helaas....

20220812_222313

Morgen gaan we naar Boca Raton en smiddags naar Ocean Drive. We kunnen dat wel lopen, is 2.5 km. Maar we zien wel...misschien wel een electrische step huren.

Tot morgen.  Oja sorry als er tikfouten in staan, maar soms ben ik echt te moet om nog iets leuks te schrijven, of ik vergeet gewoon tekst. Maar hoop dat jullie daar door heen kunnen kijken. Vandaag geen filmpjes online.

Tot morgen.

1. Jochanan:
    A: 05:40
    Vervelend dat het slapen zo slecht gaat. Gelukkig heeft Brian veel energie. Schitterende room en mooie foto's weer. Leuke dag morgen in Boca Raton. 👋
  2. Miriam:
    13 augustus 2022
    Wat een fantastische reis maken jullie samen !!😍
  3. Yvonne:
    Weer een leuk verslag.
    Wat een reis weer.
    Ja dat je moe ben begrijp ik.
    Daarom de laatste 3 dagen rustig aan doen.
    Ach dat overboekenvis geen ramp. Je heb er een mooie kamer voor terug en Airco🤣
    Geniet van Miami. En morgem naar Boca Raton (bek van de muis) is weer genoeg daar te zien en te beleven.
    Een fijne dag samen.
    Dikke 💋
  4. Miranda:
    13 augustus 2022
    Jij gaat 2 dagen slapen als je thuis bent🫣 oh oh maar wat een fantastische reis. Die bedjes in het water😍 oh heerlijk genieten nog hoor. Het is bijna ten einde.
    😘.