13 augustus: Miami

14 augustus 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vannacht maar 1x wakker geworden...het gaat de goede kant op. Hahaha...is straks de vakantie ten einde en slaap ik de laatste nacht een keer door.

Miami is ook geen goedkope stad. Een stedentripje raad ik dus niet echt aan. Je loopt echt leeg en dat met een zoon die altijd honger heeft. Het is een stad met uitersten.

Vanmorgen ontbeten aan de overkant van het hotel. Brian had iets waar veel proteïne in zat, althans volgens de menukaart. En ik..pancakes. moet eerlijk zijn ze waren best lekker. Het bonnetje laat ik maar achterwege. Pffff.

20220813_08513420220813_090147

Op naar Boca Raton. Dat ligt ongeveer een uur rijden vanaf Miami. Om al van Miami Beach naar de snelweg te gaan, duurt al een uur. En ze rijden hier van rechts naar links en andersom. Echt ik dacht dat ik goed door kon rijden, maar dit is echt te gek. Zoonlief was hoe kan het ook nog moe en al rijdend viel hij in slaap. Ik luisterde naar de muziek, terwijl zijn hoofd van links naar rechts ging. Heb af en toe wel gelachen hoor.

Boca Raton wat is daar te beleven? Brian is fan of althans hij vind de muziek van de overleden rapper helemaal te gek, ik heb de afgelopen weken overigens niets anders gehoord via de speakers (via bluetooth). Omdat we dan toch in de buurt zijn, zijn we naar zijn graf gegaan.

20220813_10291520220813_103002

20220813_103347

Brian helemaal in zijn 'nopjes'. Even zitten en uitkijken op de vijverpartij voor het graf. Eerlijk is eerlijk de plek waar hij ligt is echt rustgevend.

Daarna zijn we op zoek gegaan naar een supermarkt om even wat te snaaien te halen, ,proteïne koeken en prentzels😂😂.

Onze weg weer vervolgd terug richting Miami, maar wel terug over Ocean Drive.  Iedereen heeft het er over, maar ach het is een straat waar zeer luxe auto's staan. Die luxe auto's kwamen we ook onderweg tegen. Ik denk wel 15 tot 20 stuks. Man man man waar halen die gasten het geld vandaan.

20220813_12423120220813_115305

20220813_123659

En uiteraard moest er ook weer geluncht worden. Nou vooruit dan maar. Aan de overkant van het hotel, alleen wen ander tentje.

20220813_133627

Eenmaal terug in hotel, omgekleed en hup naar de zon. ZON zei ik toch. Nou die hebben we de hele middag niet gezien. Boekje gelezen aan het zwembad, maar ook ik heerlijk geslapen (denk wel 1 uur of zo). Nu terug op de kamer om te douchen en op zoek naar jawel weer eten. Hahaha.

Dus eigenlijk was dit een relaxte dag. Morgen gaan we naar de andere kant van Miami. We hebben een boottocht geboekt...en wat voor eentje. Maar daarover morgen meer 😂😉

Tot morgen 😘

1. Miranda:
    14 augustus 2022
    Hahaha wat een dag het lijkt wel of je niets anders doet dan eten eten en jawel eten😂 bijzondere tripje dus vandaag, met de meest luxueuze auto’s! En dat terwijl het leven als zo duur is daar pfff ben benieuwd naar morgen. Voor nu lekker slapen zzzz 😘 ik kan niet slapen veel te warm😰😂
  2. Harry:
    14 augustus 2022
    Dat heen en weer rijden ken ik nog wel toen wij daar waren eind jaren 90. En het wordt helemaal erg als het gaat regenen, iedereen op de rem en linea recta naar de vluchtstrook en daar stil gaan staan.
    Leuk om zo met je mee te reizen, nog veel plezier deze laatste dagen.
  3. Jochanan:
    14 augustus 2022
    Ja waar halen ze het geld vandaag. Eet tenten, drugs vastgoed. Jullie voelen je daar een beetje een alien ?🤣 Het was weer een fantastische dag. Straks terug in Amerf. zal het wel weer even wennen zijn. De grote finale straks de boottocht. Geniet en veel plezier. 👋🍀😘
  4. Yvonne:
    14 augustus 2022
    Wat een prachtige dagen hebben jullie toch met elkaar.😘
    Ja Miranda lijkt er wel op he🤣
    Gelukkig heb je een beetje goed geslapen. Hopelijk komende nacht ook.
    Een relaxte dag is ook fijn.
    Als je straks thuis ben is het weer hard werken.
    Maar nu heb je hier van genoten.
    De laatste dagen gaan in.
    Morgen ljullie boottocht veel pkezier.
    Wij dinsdag ook heel de dag.
    Dus nog ff genieten.

Dikke 💋