14 augustus: laatste dag Miami

15 augustus 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen werd ik wakker en dacht..de vakantie zit er bijna op  Erg jammer eerlijk gezegd, maar ook wel weer fijn om naar huis te gaan. Maar we vinden het allebei jammer dat het erop zit. Een reis maken samen met je zoon die niet meer thuis woont, dat gebeurd maar 1 keer. Wat heb ik een hoop van hem geleerd, gehoord en wat bracht het een hoop herinneringen met zich mee. Ik had dit voor geen goud willen missen en hij ook niet.

Maar goed na ons vorstelijke ontbijt, die zal ik echt niet missen, pakten we de auto op weg naar Biscayne Boulevard. Dat is ongeveer een half uurtje rijden. We hadden gisteren namelijk een boottocht geboekt met de naam "Triller". Nou dat zou weer wat zijn. Maar we hadden al het parasailen overwonnen, dus dit zou ook wel goedkomen.

Parkeren in de garage werd er aanbevolen. Zo gezegd zo gedaan. We hebben ons gemeld om 11 uur bij het ticketbureau om in te checken. We kregen een kortingsbon van 1 dollar hahaha om te besteden bij de bar er tegenover. We hebben een heerlijke smoothie genomen.

20220814_110251

11.30 uur stapten we in de groene boot. Muziek ging aan en hup daar gingen we.

20220814_11144320220814_11141520220814_113309

Wat een mooie skyline, wat een huizen en wat gingen we hard.

20220814_113758

20220814_120533

We genoten....we lachten en af en toe pakte ik zijn arm. Pffff we gingen echt mega hard. Een twist, een loop....tjonge tjonge.

De huizen van bekende mensen. OMG ! En dan zijn het ook nog eens buiten huizen. Ik ben blij met mijn tussenwoning , maar pfff zo'n huis

20220814_11552120220814_11554120220814_115510

Terwijl we weer met beide benen op de grond stonden, hebben we onderweg pizza gegeten. Nou op stap met Brian betekent echt aankomen als ik niet oppas. Wat kan hij eten zeg. Ik kwam niet verder dan 2 stukjes...de rest in een doggiebag. Dat zal Brian nog wel op eten.

Daarna heerlijk aan het strand gelegen. De zon heeft nog lang geschenen, maar helaas  verdween hij na 2.5 uur achter de wolken. Maar wat hebben genoten we van de relaxte middag. Mijn boek is uit, die van Brian nog niet.....

20220814_14094820220814_15305120220814_153818

Terwijl ik dit bericht maak moeten we nog een hapje eten (alweer hahahaha). Maar geen  idee waar. Vanavond de koffers in pakken en dan hopelijk voor 1x goed slapen. We gaan het zien.

Morgen de laatste blog....

Ook video's geupload....veel kijk plezier.

Update: we hebben heerlijk gegeten in het centrum van Miami Beach.

We lopen zo terug naar ons hotel en dan nog ff chillen en dan slapen. Morgen 7 uur (voor jullie 1 uur smiddags) gaat het wekkertje. Laat ik die maar zetten, wie weet slaap ik nu wel.

20220814_20130020220814_203542

1. Jochanan:
    15 augustus 2022
    Jullie hadden een fantastische laatste dag in Miami. Leuke filmpjes gemaakt, de vingers nog even geteld. De koffers inpakken voor morgen. Thuis verder dromen. Fijne avond nog en slaap goed. 👋
  2. Miranda:
    15 augustus 2022
    Super gave reis gehad en wat is de tijd snel gegaan! Wij vonden het erg leuk iedere dag te lezen wat jullie hebben gedaan! Voor nu hopelijk lekker slapen en straks weer onderweg naar huis. Brian naar zijn meisje en jij naar je mannetje en je hondjes. Die paar kilo gewicht extra van al dat eten raak je wel weer kwijt. De herinneringen zijn voor altijd. ❤️ Goede reis alvast maar we appen nog😘