15 augustus; we vertrekken vandaag

15 augustus 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisterenavond de koffers ingepakt. Dat scheelde weer. De wekker had ik niet hoeven zetten, want ben zo vaak wakker geweest  dat was echt niet leuk. Snap er niets van, maar het zullen ook wel weer de zenuwen zijn. Nog 1 x genieten van dit mooie uitzicht.

20220815_070827

De laatste spullen in de koffers doen.

20220815_071336

We dachten een laatste ontbijt te kunnen eten voordat we gingen naar de luchthaven.  Helaas alles is om 8 uur nog dicht.

Dus Google maps weer aan, jeetje zonder mijn telefoon zou ik volgens mij niet weten hoe ik er moet komen. Onderweg ergens gegeten, bij dunkin. En ik vond het niet echt lekker.

Nu op weg naar het vliegveld.....

Rond het middaguur vertrekken we eerst naar New York. Daar moeten we 3 uur wachten om vervolgens de laatste reis te maken naar Amsterdam. Daar landen we als het goed is om 07.15 uur morgenochtend.

Xxx

BRIAN EN PETRA

1. Bianca Meijer:
    15 augustus 2022
    Hele goede reis gewenst. Het was leuk om jullie verhalen te lezen.
  2. Miranda:
    15 augustus 2022
    Petra en Brian, Het avontuur is echt ten einde, dat pakt niet jullie ooit meer af. goede reis en hopelijk geen vetragingen🙏🏽😘
  3. Robert Ververda:
    15 augustus 2022
    Mooie rondreis gehad en enorm veel beleefd! Een ervaring en herrinering die jullie altijd kunnen koesteren. Goede reis terug en tot ziens in Nederland 👍
  4. Gea:
    15 augustus 2022
    Genoten van jullie verhalen en foto's 👌😘Een goede terugreis✈️ en wel thuis allebei🍀😃
  5. Yvonne:
    Petra en Brian.
    Nog even dan zijn jullie weer thuis van een prachtige vakantie.
    Wat hebben jullie genoten en veel gezien.
    Een reis om nooit te vergeten.
    Thuis herinneringen ophalen.
    Probeer te slapen in het vliegtuig. Want het is weer een hele reis en omschakeling met de uren
    Goede reis terug.
    Dikke 💋🙋‍♀️
  6. Jochanan:
    15 augustus 2022
    Vond het leuk om jullie avonturen iedere dag te lezen en de gemaakte foto's te zien
    Helaas is deze fantastische vakantie voor jullie bijna afgelopen. Hopelijk kan je in het vliegtuig wat uurtjes slapen. Alvast een goede vlucht. 🍀🍀🍀👋😘
  7. Marika:
    15 augustus 2022
    Fijne terug reis…✈️ Was leuk om jullie te volgen…. 🥰 hopelijk slaap je in het ✈️ Beter🙏 Gr marika
  8. Ellen Weeda:
    15 augustus 2022
    Petra en Brian was super om de blog te lezen...je omschreef het echt heel leuk maar zo ben je ook goede reis en mooie herinnering