Weer thuis

20 augustus 2022 - Amersfoort, Nederland

De reis verliep voorspoedig. Het was een hele lange reis dat dan weer wel. Drie uur wachten op New York was niet echt fijn, maar ach dan konden we ff eten. Hahaha.

Slapen op de lange vlucht lukte mij niet. Brian kon in begin wel slapen, maar later niet. Ach een spelletje en we waren weer een uur verder.  We landen eerder dan gepland en dat was wel fijn.

20220815_15182520220816_071713

Niet voor Coen en Dewi die ons op kwamen halen, want die moesten nu eerder van huis vertrekken.

De koffers hadden we ook echt snel. We kwamen bij de band aan...en ik zag onze koffers al. Gepakt en hup wegwezen dachten we. Net voordat we het poortje uitliepen: hallo, op vakantie geweest? . Ehmm ja. Waar bent u geweest ? Ehmmm Amerika. Oke loopt u even mee. Ja hoor...zeg ik ook nog..moet dat op de vroege ochtend😂. Koffer door de scan. Alles natuurlijk oke...en ja hoor door het poortje.

Daar stonden ze..te wachten op ons. Eindelijk zijn meisje weer zien. Wat waren ze blij. Ja ik ook hoor. Een mooie ballon, bloemen, Nederlands water én nootjes..haha

20220816_100347

20220816_110718

Ook de doggies waren blij me weer te zien. Spike iets meer dan Bobby. Haha. Maar ja Spike is zo aanhankelijk.  Lekker gekroeld met ze.

20220818_163909

En dan begint een lange dag. Want slapen is niet goed. Dus meteen de koffers vol vuile was uitgepakt en de wasmachine heeft de hele dag gedraaid. Brian zou woensdag zijn schone kleding weer ophalen. Dus ik kon ook niet slapen. Maar rond half 4 stortte ik echt in. Ik kon niet meer....even 20 minuten gelegen en daarna weer aan de slag.

Het gewone leven begint weer. Brian die weer elke dag kan gaan sporten en ik me weer voor bereiden op mijn werk.  Maandag 22 aug gaat de wekker weer vroeg.

Vandaag, zaterdag weer sportles gegeven. Zo heerlijk weer. Mezelf en de dames in het zweet werken. 😂😂

Terugkijkend op deze reis: ik heb ervan genoten. Samen met me zoon deze reis te hebben gemaakt was tevens een afsluiting van zijn periode ' thuis'. We hebben goede gesprekken gehad met een lach en een traan. Ik dan he, hij niet😉. Ik heb een andere kant van hem gezien. Een mooie kant.

En nu hem weer loslaten 🤪😱

Iedereen die de blog heeft gelezen. Dank daarvoor !

Brian en Petra

1. Yvonne:
    20 augustus 2022
    Dat was idd een lange reis terug.
    Maar wat hebben we van je blogs en video bellen( Tot soms snachts ned.tijd 2 uur)genoten. 😘De mooie herinneringen
    bijven nu achter. Een reis om terug te kijken met foto's en video's
    Maar nu ben je alweer druk geweest.
    Het weekend maar verder rustig doen. 😘
  2. Robert Ververda:
    21 augustus 2022
    Mooie reis gehad en lekker veel quality time met Brian. Veilig en gezond weer thuis. Bedankt voor je mooie verhalen. We hebben mooi mee kunnen genieten 👍👍👍
  3. Miranda:
    21 augustus 2022
    Wattt ben je alweer thuis😂😂 wat was het een mooie reis. We hebben genoten van je blog en de leuke verhalen! Brian heeft hopelijk ook genoten tussen al zijn schoonheidsslaapjes door😁 nu een dagje rust dan kan het “gewone” leven weer beginnen!😘
  4. Jochanan:
    21 augustus 2022
    Jullie hebben samen een hele mooie reis gemaakt. Je hebt leuke verhalen geschreven, foto's en filmpjes gemaakt.
    Heb ze met veel plezier en een lach gelezen en bekeken.
    I.d.d voor Brian een fijne afsluiting van de periode thuis, hij kan nu de weide wereld in. Als jullie straks groot zijn🤣 kunnen jullie mooie herinneringen ophalen over deze fantastische reis door de US.🍀😘