Nieuwe warme dag

6 augustus 2022 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Het slapen gaat nog echt niet hoor, maar gelukkig is er 1 die wel kan slapen. Ik rust wel uit. Dar scheelt dan weer.

Op weg naar Clearwater. Onderweg zulke mooie huizen gezien, maar ook huizen waarvan je dacht woont hier iemand. En als je dan toch stilstaat bij het stoplicht..ff een foto.

20220806_095337

Oke een heus grootaquarium bezocht. Hier zorgen ze zo goed voor de dieren (dolfijnen, schildpadden, roggen). Het zijn voornamelijk dieren die zijn gered.

10 uur waren we er al. Dus het was nog rustig en voordeel nog redelijk cool. We begonnen de dag met een uur durende boottocht in de hoop dolfijnen te spotten. Nou dat is gelukt. Zie ook het filmpje.

Screenshot_20220806-112029_Gallery

Na de boottocht gingen we het park over. Het is geen mega park, maar we vermaakten ons prima.

20220806_121142

20220806_101437

En vervolgens bij een basin gestaan waar de dolfijnen waren. Ik begon een geluidje te maken in de hoop dat ze komen....kijk maar naar het filmpje dab zie het wel.

Maar de foto's zeggen ook al genoeg.

20220806_13133020220806_13134820220806_141415

20220806_141615

Als laatste bezochten we een ruimte met een VR bril. Mooi om te zien zeg. Fotos heb ik hier niet van  alleen deze twee

20220806_135122

20220806_133941

En dan terug naar het hotel.  Ff zwemmen. Heerlijk. Morgen op naar de volgende locatie. NAPLES.

Foto vanmorgen en vanmiddag..hahaha.

20220806_083305

20220806_172041

Oja we hebben ook nog heerlijk gezwommen in de zee. Wederom een top dag.

Tot in Naples.

1. Miranda:
    7 augustus 2022
    Wauw wat gaaf weer! Wat maken jullie toch mooie dingen mee! ( Je bent vandaag wel vroeg met je reisverslag😂 ) heeeel vervelend bij het zwembad zeg, lekker genieten!😘
  2. Yvonne:
    Hoi
    Ja was weer warm bij jullie. Zag dat het 33 gr was. Maar beter dan regen. Hier was het vandaag minder maar gaat weer omhoog morgen.
    Jammer dat het slapen minder goed gaat.
    Wat leuk dat filmpje van de dolfijnen.
    Wij genieten hier lekker mee van je reis.
    Hopeljk slaap je vanavond goed.
    Goede reis verder.
    Dikke 💋 voor jullie😘
  3. Jochanan:
    7 augustus 2022
    Daar heb je flipper flipper hij is geweldig wat een dolfijn, om trots op te zijn. Tv serie. Weet je het nog. Nee zeg je.
    Leuk filmpje, fantastisch en wat een vakantie, zullen jullie niet snel vergeten. Nu op de helft. Wat gaat er allemaal nog meer komen. Ben zo nieuwsgierig.
    Lijkt wel of jullie al veel langer aan het reizen zijn. Straks weer een newday met nieuwe avonturen. Weer veel plezier.🐬🍀👋
  4. Hugo:
    7 augustus 2022
    Dat is gaaf zeg met zo veel dieren om je heen.
    En ze worden nog goed behandeld ook.
    Wat een mooi park zeg .Waren geloof ik twee Dolfijnen uit Harderwijk verkocht aan deze club.
    Het is hier nog lekker op balkon.
    Jullie hebben nog mooi dagen voor de boeg.
    Geniet er samen nog van.