Schiphol

29 juli 2022 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen om 2.45 uur ging de wekker. Best wel vroeg. Hondjes waren wakker geworden en wilden naar buiten.  Plassen, poepen en hup terug de bench in.

Koffers stonden al klaar. Hup in de auto en Brian ophalen. Half 4 reden we Amersfoort uit. Iets over 4en al op schiphol. Ja dat is vroeg, maar ik zou helemaal in de stress schieten als we in een hele lange rij zouden staan.

Toen we aankwamen zagen we rij al buiten staan. Mensen stonden in de rij buiten!! Nee dachten we, dit gaat ons niet gebeuren.

We reden naar vertrekhal 3. We konden gewoon naar binnen gelukkig. Naar balie 26 ennja dan moet je toch wachten totdat de balie om 6uur open gaat. We waren niet de enige die al vroeg waren. Ik had al ingecheckt gisteren morgen, waardoor het inchecken om 6 uur echt heel vlot ging. Binnen 3 minuten hadden we de nieuwe boardingpas en konden we verder.

De lange rijen voor de handbagage controle waar ik bang voor was....daar was geen sprake van. Een bordje 10 tot 15 minuten. Wattttt zou het echt zo snel gaan.

Terwijl ik dit verhaal schrijf is het half 7 en ja het ging super snel. De tentjes om wat te eten zijn nog dicht. Ze gaan zo open en daar staat al een rij !

Alle stress vooraf had niet gehoeven, maar ik had er niet aan moeten denken dat we in een lange rij zouden staan en dan moeten rennen maar de gate.

Zo een broodje scoren en wat drinken. Brian heeft zijn positie al aangenomen en slaapt al 😉🤣. Heel herkenbaar.

Toen we jaren geleden naar Amerika gingen, was het elke autorit raak en sliep hij ook telkens. Niets verandert dus...hahaha.

Tot laters

Vertrekhal 4.00 uurBijna 5 uurBijna balie openGoedemorgenLange rij, goed dat we vroeg zijn gegaanControle handbagage max 10 min wachtenPaspoort controleWachten totdat we wat kunnen eten

1. Jochanan:
    29 juli 2022
    Fijn dat het vanmorgen soepeltjes is gegaan. Jullie hebben inmiddels een broodje gescoord, dus lekker geknabbeld.
    Zet wel even de wekker🥱, want over 2 uurtjes moeten jullie instappen en dan zoef zoef. 🛫✈
  2. Coen:
    29 juli 2022
    Wat een geruststelling dat het zo snel is gegaan. Nu kan de pret beginnen. Love you 💋
  3. Miranda de Kuijper:
    29 juli 2022
    Stress voor niks geweest. Heel veel plezier met z'n tweetjes, op naar een nieuw avontuur met nieuwe herinneringen!
  4. Yvonne:
    29 juli 2022
    Fijn dat de reis goed is gegaan
    Zijn met jullie meegereisd🤣
    Veel.plezier samen..lekker genieten😘