10 augustus: Key Largo

11 augustus 2022 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

De dagen vliegen voorbij. Na helaas weer een onrustige nacht maar dan voor ons beiden, zijn we vanmorgen richting de Everglades gereden. We wilden vandaag overdag snorkelen maar dat zat al vol. Een jetski tocht was een optie, maar daar moest Brian een vaarbewijs voor hebben.  Dan zou ik moeten varen en dat wilde ik niet. De 'jetski tocht kon overigens niet meer, wel 1 uur varen. Tja...niet gedaan. Wel de snorkeltocht geboekt voor de avond.

Maar goed wij naar een ander gedeelte van de Everglades. Dan toch nog een airboat. Ja kon wel, maar deze was echt zo groot. Dat zou dan erg tegenvallen ten opzichte van die van gisteren.

Oja ik heb bij fotos nog wat andere foto's toegevoegd van gisteren. Kijk zelf maar even 😀

Wij bij een alligator farm. Duurde ook maar 20  min die airboat...niet gedaan, dus gingen we maar diertjes kijken die we tegenkwamen.

Zien jullie hem ook? Foto is wel gedraaid zie ik nu, net zoals de anderen. Komt denk ik doordat ik ze via Bluetooth heb overgezonden naar me tablet.

20220810_124512

20220810_124656

Rond half 3 waren we terug bij het hotel. Ff zwemmen en om half 6 hebben we ons gemeld bij de bootverhuur. Jij snorkelen. Camera mee voor onder water fotos. Nou eerlijk? Dit rif is echt niets vergeleken met egypte.  Weinig kleur maat wel mooie visjes  fotos onder water niet gelukt, maar wel boven water. Hahaha. Bewijs is er dat we hebben gesnokkeld

20220810_182144

20220810_182138

rond 20 uur waren we weer terug, ff andere kleren aan en hup eten  na het eten nog ff een duik genomen in het zwe bad en vervolgens heerlijk geducht. Nu is het 22 uur en liggen we op bed. Morgen op maar Key west. 100 mijl rijden, ze zeien ong  2,5 uur rijden  Onderweg zullen we zeker nog stoppen....morgen lezen jullie dat dan wel weer.

Hopelijk morgen weer gewoon WiFi.. zodat ik ook wat meer foto's kan delen.

1. Jochanan:
    11 augustus 2022
    Het is middag 12:50 in Key west.
    Jullie hebben inmiddels een knap ontbijtje gegeten, heerlijk gesport/ aan gewicht heffen gedaan. Al een aantal krokodillen en alligators over de bol geaaid.
    Met ze gesnorkeld, helaas geen bewijs ervan. Oke gelukkig maar.😆 Fijne dag nog tot het volgende avontuur weer. 👋