9 aug: Key Largo

10 augustus 2022 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Op naar de Everglades. Na ik denk ong 1.5 uur kwamen we aan. Ticket gekocht en na 10 minuten konden we op de boot stappen, een airboat. Koptelefoon op en gaan. Samen met een ander gezin. We reden eerst rustig door het water. Er waren in de buurt nog meer verhuurbedrijven.

20220809_105647

20220809_110632

Helaas heb ik geen WiFi op mijn telefoon dus kan ik de filmpjes nu niet laten zien  sorry. Het uploaden duurde nu ook al heel erg lang. Via een omweg ze kunnen uploaden. Maar omdat het zo lang duurt, hen ik er maar ernaar gedaan. Zal het WiFi probleem komen omdat ik een samsung heb? Waarom lukt het dan wel via mijn tablet.

Nou ja in ieder geval kan ik nu ff snel een kort verhaaltje tikken. Terug naar de airboat  wat een ervaring is dat zeg. En jawel alligator gespot hoor.

20220809_113410

Verder was het een prachtige omgeving om te varen.

20220809_112159

Na de boottocht gingen we snel naar de auto. Want het was weer bloed heet. De autorit weer voortgezet naar Key largo. Onderweg weer wat regen gehad, maar ach we lopen niet buiten. Haha.

Enkele wegopbrekeningen gehad en smiddags rond 14.30 uur kwamen we aan. Ik had gisteren de reviews gelezen van dit hotel, maar dat viel allemaal wel mee. Het is echt een mooie lokatie. Niet zoals het Hilton van de afgelopen twee dagen, maar het is prima.

Na een uur gerommeld te hebben  met WiFi heb ik de moed opgegeven en zijn we lekker gaan zwemmen. Sarongs heerlijk gegeten om vervolgens nog een duik te nemen.......douchen en nu liggen we in bed. Naast mij ligt er al 1 te snurken. Dus ik moet de lichten zo maar uit doen, haaha. Hij slaapt nog niet genoeg  maar na de lange autorit van vandaag hoop ik dat ik ook goed slaap. Afgelopen nacht was weer puinhoop .

Morgen gaan we kijken wat we hier kunnen doen. Misschien wel snorkelen of.... we zien wel.

Groetjes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Robert Ververda:
    10 augustus 2022
    Gaaf op zo’n boot! Ik blijf die krokodillen wel eng vinden! Straks de reis naar Key West. Mooie omgeving en leuke huisjes. Veel plezier 👍
  2. Miranda:
    10 augustus 2022
    Snorkelen met krokodillen 😳 ehh oke nou doe maar voorzichtig! Geniet van die mooie auto rit😘
  3. Yvonne:
    10 augustus 2022
    Weer een mooie dag. Wat een mooie vakantie. Varen is altijd leuk.
    Maar oh die krokodillen. Eng hoor😫 je durf het allemaal maar.
    Die Brian de stuurman🤣 hij vind dat prachtig.
    Geniet maar weer van een nieuw dag.
    😘
  4. Hugo:
    Hallo Vakantie gangers.
    Zo te lezen zitten jullie niet stil .
    Geniet er maar van, en kijk uit voor de wilde dieren .
    Nu op naar key west. Goede reis.